Bekas PM tak senang duduk ,Mat Sabu nak tahu kes kapal selam.



Selamat datang ke video chennal informasi informasi,gaya hidup,hiburan,seram,sedih.fakta fakta menarik serta kejadian aneh tapi nyata dan lucu yang terdapat di dunia ini .dan lain lain lagi.

Mohamad Sabu atau lebih dikenali sebagai Mat Sabu (lahir 14 Oktober 1954) adalah ahli politik Malaysia berbangsa Melayu pernah menjadi Timbalan Presiden Parti Islam Se-Malaysia dan kini Menteri Pertahanan. Beliau telah dipilih ke jawatan tersebut pada tahun 2011 sebagai calon berfahaman sederhana menewaskan Nasharuddin Mat Isa.

Yang Berhormat Dato' Seri Haji Mohd Najib bin Tun Haji Abdul Razak ialah ahli politik Malaysia dan merupakan bekas Perdana Menteri Malaysia ke-6, yang mana beliau menjawat jawatan dari 3 April 2009 hingga 9 Mei 2018.

Menteri pertahanan Mohamad Sabu atau Mat Sabu sudah pun bersetuju mahu bertemu peguam perancis yang telah mewakili NGO hak asasi manusia itu.SUARAM telah memfailkan saman di Negara itu mengenai penglibatan Malaysia dalam urus niaga pembelian dua kapal salam scorpene pada 2001 semasa najib razak menjadi menteri pertahanan Malaysia.Kata Mat Sabu,beliau bersedia hadir pada bila bila masa di beri taklimat oleh peguam William Bourdon dan Apoline Cagnat berhubung kes yang kini sedang dijalankan di Mahkamah Paris.Mat Sabu juga memberikan jawapan positif mengenai larangan jabatan Imigresen terhadap Bourdon yang dikenakan pada 2011.semoga anda terus terhibur dengan kisah cerita ini ,tontonlah cerita ini sampai ke penhujungnya supaya anda ketahui jalan cerita ini.
Anda juga boleh scroll dibawah ada lagi cerita yang menarik buat anda tonton bersama sama keluarga dan rakan2,

Terima kasih kerana sudi menonton kisah cerita yang dipaparkan sekian.

Jangan lupa like Fb fanpage kami dibawah.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Tabung Harapan cecah RM7 juta

Kerajaan akan utamakan pekerja tempatan - Muhyiddin

Tajuddin: Masa tepat Umno-PAS bergabung